Out of the haze

Äntligen. Finally. At last. Mock Exams is over and done with. Aaaaah! Så utsketen som min hjärna var idag på sista ekonomiprovet var det längesen den var. Jag var till och med så sinnesförvirrad att jag svarade på fyra (!) frågor i stället för tre. Så jag fick stryka över en. Skit också. Nu la jag väl förmodligen inte tillräckligt mycket tid på de andra frågorna så det gick väl kanske sådär. Jag visste ju så väl att man bara skulle svara på tre, men någonstans i dimman så skrev jag av bara farten och utan att tänka liksom. Men det är ju skit samma nu, faktiskt. Nu känns allt så lätt på något sätt. Vi har klarat av den här veckan, denna vecka som till och med lärarna känner medlidande för oss. Jag tror på det som Agneta sa om att innan jul går alla IB2:or in i en dimma, och de kommer inte ut igen förrän efter Mock. Jag tror jag har kommit ut ur dimman.

Eric sa att det var dags att jag skrev ett långt inlägg för att jag varit borta så länge. Men som sagt, jag har varit inne i dimman. I alla fall så blir det en lugn kväll. Ida fyller år idag och hon har fått Guitar Hero så jag antar att det blir en hel del gitarrspelande. I morgon ska jag träffa Mattis och förmodligen ska vi vara med gänget imon kväll. Det var egentligen meningen att jag skulle till honom men efter hotande sms och röstmeddelanden från gängmedlemmar, det är bäst för dig att ni kommer, så vet jag inte om jag vågar annat än be honom komma hit. Haha. Nä men såklart vill jag träffa the gang, me like våra kvällar ihop.

Nu ska jag dra mig, vi höres biatches!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0