Powernap & tetris

Igår var ju uppe alldeles för länge. Klockan hann ticka halv 2 innan jag rullade till min säng. Jag är världsbäst på att sitta uppe sent på kvällarna. Ja, i vilket fall så resulterade detta i att jag tog en powernap mellan de timmarna då jag skulle vara mest effektiv. Och ni vet, när man halvsover så hinner man drömma en massa skit. Jag drömde bland annat att jag var på en fest med gamla klasskompisar uppe i Nhisans trappuppgång. Och innan jag vaknade så drömde jag att Julia skulle ringa mig. Jag hörde liksom en röst i min hjärna som sa: "Snart ringer Julia, snart ringer hon". Och en sekund senare (ja, precis en sekund senare) så for jag upp ur sängen och springer och hämtar telefonen som har hunnit ringa ett par signaler. Och vem är det jag hör i andra änden? Jo, min vän Julia såklart. Eller om ni föredrar "the other nut".

Nu till något helt annat. Igår fick jag nämligen reda på att man kan "replaya" på tetris inne på facebook. Alltså, folk kan se hur du har spelat ditt spel. PINSAMT! Det är så att vissa i klassen tävlar om första platsen på tetris. Och jag valde att delta i tävlingen. Just nu ligger jag sist, hahaha! Så himla pinsamt. Ligger typ 400 000 poäng efter den som ligger 1:a, om inte mer. Och det är så himla pinsamt att folk kan se hur du har spelat. Igår sa Johan att han hade fått sig ett gott skratt när han såg mitt spel.

Alltså, varför är jag alltid så dryg innan jag sätter igång med pluggandet? Till vilken nytta var det här inlägget? /MUI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0