Run biatch, run!

Inatt hade jag en mardröm. Inte om textkommentarer, som Mojsan, utan det var en salig blandning av allt. Först var drömmen rätt trevlig, jag befann mig i min gamla högstadieskolas matsal där det bjöds på soppa och semlor (jag har insett att semlor är en av mina största laster den här tiden på året, de förföljer mig). Jag träffade även min gamla högstadielärare Magnus och informerade honom om att jag drömt om honom (fråga mig inte). Sedan satt jag och Mojsan plösligt i en buss på väg till okänd plats. Väl framme steg vi ur och blev pushade in genom ett hål i en massiv metallgrind, och väl innanför märkte vi att vi var på koncentrationslägret Auschwitz. Vad vi skulle göra där vet jag inte, typ utforska och undersöka placet. Men så såg några vakter oss och vi började springa i panik. Mui och jag sprang jämsides och hon upprepade hela tiden "fortsätt, fortsätt, fortsätt". Till slut kom vi fram till en jättemörk skog där träden stod lika tätt som sillarna ligger packade, och kröp in för att gömma oss. Jag märkte att något var framför mig och trodde att det var Mui, men så kände jag en blöt nos mot min näsa och förstod att så inte var fallet. Mui låg bredvid mig och jag sa till henne att det måste vara en räv. Jag kände djurets tänder tränga in i min hand men det gjorde inte ont. Jag morrade för att irritera det ännu mer, men det reagerade inte. Och där tog drömmen slut. Är det någon som kan tyda detta? Inte någon freudiansk tolkning tack;)


/Julia

Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHAHA :D Du är för rolig gumman, kanske rymmer du från nåt i ditt förflutna??? Eller också får du för lite sex ;)

2009-02-06 @ 18:21:17
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0