Slalom in das kleine backe far from the civilisation

Nu sitter jag här, med datorn i famn och försöker göra något vettigt med min TOK-uppsats. Vi får väl se hur det går. Jag var i Kyllås (en liten backe i skogen utanför landet ingenstans) och åkte slalom med Amanda N, Daniel och Frans mellan sju och nio. Lika kul as always. Snön fastnade under Mandys pjäxor:
"Jag måste bara kratta hovarna"
"Kratta, haha, nää så kan man inte säga"
"Joo, men kratta hovarna säger man väl?"
"Nääeee, haha...hm...kratsa hovarna! Kratsa hovarna heter det!"
Haha, märks det att vi inte är hästmänniskor?

Nu tycker jag personligen att vi borde planera in en pulkaåkning, det var så sjukt lyckat förra året. Pulka me like. Vi får väl se om någon ställer. Nähepp, åter till nyttogörat.

/Julia


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag ställer :D

2009-02-12 @ 10:18:16
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0