21 saker du förmodligen inte visste om mig!

1. Jag är vietnames, men kan varken läsa eller skriva på vietnamesiska. Kan endast tala lite grann och blandar oftast svenska och vietnamesiska. Jag försökte ge mig på vietnamesiskan 2 gånger i mellanstadiet, men det slutade med att jag hoppade av kurserna när min lärare ville flytta ner mig från årkurs 4-6 gruppen till årkurs 1-3 gruppen (jag gick i 4:an).

2. Jag ogillar när folk pillar i min mat. OBS! Jag är inte snål, jag delar gärna med mig men jag klarar inte av när folk ska i o pilla i min mat.

3. Jag blir jävligt blyg när jag ska prata med en snygg kille. Har därför väldigt svårt att prata med snygga personer som jag inte riktigt känner.

4. Jag tycker att jag har bra humor och skrattar oftast åt mig själv och mina egna skämt.

5. Jag ogillar barn. Visst kan dem vara riktigt söta, men jag klarar verkligen inte av när dem börjar skrika!

6. Jag klarar inte av att se tår. Skyl de eller håll de borta från mig!

7. Jag älskar att åka bil, speciellt när det är mörkt.

8. När jag var 13 år gick jag på mitt första 18+ disko i Borås.

9. Min första fylla var när jag gick i 7:an eller 8:an. Jag och ett par tjejer drack upp en hel vodkaflaska.

10. Drömmer om att göra karriär och dra in massor med pengar. woho!

11. Lyssnar på BWO lite då och då.

12. Hatar jordgubbar och tål inte äpplen, päron, vattenmelon (eller andra sorters meloner) eller nektariner. 

13. Jag är klumpig.

14. Nhisan är den enda som vet om mina mörkaste hemligheter....

15. Julia är den enda som kan läsa mina tankar. Vi förstår varandra genom att bara titta på varandra. Hos oss är ord överflödiga.

16. Det måste knäppttyst och kolsvart när jag ska sova. Blir irriterad när folk vrider på sig och håller på. Eller när folk vill sova med bordslampan på (nhisan!).

17. Älskar skvaller. haha!

18. Kan vara väldigt fjantig, allmänt störd och väldigt högljudd!

19. Mina lillasyster (som är 13) har nästan större bröst än mig.

20. Jag är längst i min familj!
21. Jag klarar inte av mänsklig närkontakt. Ush!

/ en uttråkad Mojsan


Kommentarer
Postat av: nadja luong

det var masssssor man fick reda om dig stumpan... =)

2009-01-03 @ 20:42:02
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: linn

ja att den är! vilken hunk alltså..

2009-01-04 @ 15:20:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: StefanWEEI

Hej! Läs gärna mitt inlägg om "De mest trogna fansen" och dela din åsikt! :D

2009-01-04 @ 15:26:38
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: SAM

har de lämnat mig kommer de få smaka på hårdhandskar! sådär gör man inte mot en ung dam! men jag tror de bara är allmänt dryga, jag får sätta lite eld i baken på dom. annars kommer jag fan ha två bloggar med precis samma innehåll men olika utseende. inte tufft alls!

2009-01-04 @ 23:51:59
URL: http://lipstickbush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0