Dags för en ny mobil

Okej. Jag har: varit nykterist i en hel månad (haha), börjat träna, börjat plugga inför mina tyskaprov och jag följer mina planeringar. På god väg mot en ny mojsan så att säga. Nu, mina kära vänner, ska jag ta ett steg till mot den nya mojsan och skaffa en ny mobil. Jag antar att mina nära jublar just nu eftersom dem hatar när jag inte är kontaktbar via mobilen (min nuvarande mobil klarar nämligen inte av att ta emot samtal). Jag, däremot, tycker det är hur skönt som helst när folk inte kan kontakta mig. Men jag har insett hur riskabelt det är att vara utan mobil. Som t.ex. när man kör bil själv och bilen av någon anledning skulle dö. Eller när man är ute på krogen och tappar bort sina vänner. Eller om man skulle bli kidnappad. Ja, då kan det vara jäkligt bra att ha en någorlunda fungerande mobil.

Nu behöver jag hjälp. Nån som kan ge tips på en jävligt bra mobil? Jag har suttit och jämfört en massa mobiler i helgen men tyvärr har ingen mobil tilltalat mig än. Tips? Nån?





Mojsan


Kommentarer
Postat av: emmi

iphone?

2009-01-26 @ 01:19:16
URL: http://eyegasm.devote.se
Postat av: Jennica

iphone är inget för dig mojsan lilla :P jag tycker du ska köra på Sony Ericsson, mycket bra! (Y) .. Vad söker du för funktioner ? Underlätta en hel del med, mp3 mobil? kamera mobil? elr whatever mobil :p haha men helt klart Sony ericsson då va ;D

2009-01-27 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0