Min mobil.

Okej, mina vänner. Jag har tappat bort min icke fungerande mobil, så det är ingen idé att försöka kontakta mig genom den (inte för att jag har varit kontaktbar på den innan..men aja). Jag lovar att den typ ligger under sängen eller något, men eftersom jag ändå inte är en mobilmänniska så låter jag den vara borta. Ska ju liksom ändå köpa en ny. Men om det är nåt akut fall och ni behöver kontakta mig omedelbart så kan ni höra av er till the other nut. :D Och ja Paula och Alex, jag kommer ha med mig en mobil till Rhodos! :D Jag kommer vara tillgänglig 24/7 för er då! hihihih

/Mui

Kommentarer
Postat av: mikki

ah jag håller med. Om man ska jobbar i usa få man skaffa sig en green card inte det lättaste heller :( men plugga där vore ju något eller? ;)

2009-01-31 @ 13:11:44
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: alex

du kommer garanterat tappa mobilen i poolen så fort vi kommer till hotellet

2009-01-31 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0