Nyårsfirande & reunion i Ängelholm

Nyårsfirandet i Ängelholm var det bästa och roligaste på länge! Det coolaste var när vi gick ner till stranden för att smälla några raketer. Det var så himla vackert! Raketer sköts upp från alla håll och kanter. Min bästa nyår ever! Bortsett från Jontes frånvaro, så var resan kanon! Det märktes tydligt att han var saknad av dem andra boysen eftersom det började dras en massa skämt om honom (och hans familj) vid middagen. Nähe, idag låter jag bilderna tala åt mig. Hoppas Julia skriver ett inlägg med roliga citat från Ängelholm snart (förlåt för hennes frånvaro på bloggen men hon är lite upptagen med annat just nu). Juste! Jag glömde säga att jag har skaffat två (!) låtsaspojkvänner. woho! Tack för ett mycket trevligt nyårsfirande. O tack till Eric (som anordnade allt) och till hans måmå och måfa (som lånade ut stugan).

WELCOME 2009! Jag är supersäker på att 2009 kommer bli det bästa året hittills.


               
       


/Mojsan

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaahh! Mojsan och Julia! Schmygga bilder! Tack för ett klockrent nyårsfirande! Har ni lust att skicka mig lite bilder kanske? Ni vet var min msn bor! Puss

2009-01-02 @ 23:17:19
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2009-01-06 @ 17:54:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0