Ops!

Ja, ni som hängt med i vår blogg ett tag kanske kommer ihåg när jag skrev att jag hade upptäckt ett hål i min favvojeans. Häromdan hittade jag de och fick för mig att spräcka de ännu mer. Jag tänkte först sätta en tyglapp innanför jeansen och sy lite så att jag kunde använda de igen..... men jag fick för mig att det var alldeles för tråkigt (????) och bestämde mig i nästa sekund att riva sönder byxorna. Tänkte typ: "ja, men det kan väl kanske vara lite snyggt om jag har ett par svarta strumpbyxor under." Hm..kan väl säga att my imagination var ute och seglade denna gången. Jag insåg sen, när jag tog på mig byxorna, att det inte var så läckert som jag hade föreställt mig. Eftersom jag redan hade förstört de så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå hela vägen och förstorade hålet ytterligare med 3 cm, då jag satte mig på huk och hoppade runt lite. Och nu ångrar jag mig lite smått eftersom de var så himlans snygga. Varför satte jag inte bara dit en jävla tygbit? Aja, det är väl bara att ge sig ut på jeansjakt igen!

 

Så jäkla dålig kvalle det är på jeansen!


/Mojsan

Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHAHA LOL, du är för underbar!

2009-01-28 @ 21:01:35
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0