Träningsvärk

Ja, igår satte Mojsan sin fot på gymmet för första gången på 2 ½ år! Alexander flinade bara när han såg mig och Julia. Undra vad felet var? Hm. Hur som helst, resultatet av gårdagens träning är: träningsvärk i armarna, axlarna, skulderbladen, magen, rumpan, fram-, in- och baksidan av låren, benen, vaderna och nästan i tårna också(haha)! Otränad som fasen. Hade lite problem med att gå, sätta mig och sitta med ett ben över ena knät idag. Jaja, det går väl över. Lägger en tia på att folk säkert trodde att jag hade haft andra (vilda) saker för mig...Fan, juste! Jag glömde testa den där "bröstmaskinen" som Munter nämnde en gång på mattelektionen...Enligt henne ska den ge mig större bröst. Får ta den maskinen nästa vecka.

Nu är frågan om jag ska titta en på en ny episod av East of Eden (en koreansk serie) eller om jag ska ta och lägga mig. Men med tanke på att jag har haft allvarliga sömnproblem dem senaste 3 dygnen, så tippar jag på att jag ändå inte kommer kunna somna om jag lägger mig nu. Nä, jag tar och tittar på serien. Jag menar, vem tackar nej till en timme i himmelriket? Det är sällan jag tycker asiater är snygga (har endast stött på 3 st good-looking asian boys här i Sverige) men det går inte att inte tycka att huvudpersonen i East of Eden är snygg. Äh, döm själva:


32 bast

/Mui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0