Busy

This is really bad. Fy sjutton vilka dåliga bloggare vi har varit, jag och Mojsan. Men så kan det vara, vi är upptagna tjejer. I fredags efter skolan åkte jag till Mattis. Spenderade kvällen tillsammans med honom och fem av hans kompisar, så det var testosteronet som hade överhanden den kvällen. Vi åt tacos och spelade Alias. Jag och Mattis vann nästan, vi ledde hela spelet ända fram till slutspurten när vi blev omsprungna, så man kan verkligen säga att vi föll på mållinjen. Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa det spelet, så sjukt roligt är det. Perfekt att spela med sina vänner. Jag skrattade nästan oupphörligen hela kvällen igenom. Sedan kan det ju bero delvis på skämten som drogs innan vi började spela och som liksom förföljde oss in i spelet.

Igår jobbade jag och nu ska jag för en gångs skull göra lite nytta. Jag har absolut ingen ursäkt för att inte göra det jag måste idag, lovet är slut och jag har inte pluggat någonting på två veckor. Så tjena säger jag till matten och engelskan som jag ska spendera min dag med, eller i alla fall delar av den...

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0