Att säga nej

Jag har alltid haft svårt för att säga nej till saker och till. Men idag sa jag i vilket fall nej till när Jupiter ringde (självklart när jag är ledig) imorse och frågade om jag kunde ta ett pass idag. De ville att jag skulle jobba idag mellan 14-22. Tvekade en sekund eftersom jag vet hur jävla körigt det blir när man är en man kort. Och när kvinnan från Jupiter sa "det måste komma någon, annars blir jag ensam i hela huset" gjorde det ännu svårare för mig att tacka nej. Men jag har ju bestämt träff med Punther idag. Vi ska ju ut och partaja. Detta var ju bestämt sen förra veckan. Så det fick bli ett nej till Jupiter. Och nu känner jag mig så himla dum. Och om jag tänker på pengarna jag kunde tjäna, mår jag verkligen inte bra. Strunt samma, utgång ikväll!!!

Mui

Kommentarer
Postat av: SAM NHIO

nej men så ska du inte känna, ha kul ikväll!!!

men jag förstår att det är lite svårt, lika svårt som att säga nej till folk som hälsar med french kisses (vilket hände idag). lol!

2009-07-05 @ 03:51:09
URL: http://mintsmak.blogspot.com
Postat av: SAM NHIO

nu ska jag fan sova, klarar inte mer, godnatt!

2009-07-05 @ 03:51:39
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0