Mitt öga

Igår märkte jag att det gjorde lite ont i mitt vänstra öga. Men eftersom det inte hade svullnat upp så brydde jag mig inte så mycket. Men idag minsann, när jag vaknade upp, ja då passade det på att svullna upp. Jag ser ju ut som en idiot. Jag ser ut som en lite uppsvullen kinesflicka (no offense chinese people). Jag säger såhär: det är bäst för svullnaden på ögjäveln att den går ner tills imorgon (viktigast fredag!!). Skulle jobba idag men vägrar gå ut såhär utan mina brillor, så fick ringa in och anmäla mig sjuk. Och jag mår dåligt, dels för att jag ställer till med problem (de måste fixa in en ny person) och dels för att jag förlorar pengar. Suck.


/Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0