Msn

Varsågod för den som orkar läsa en jävligt dryg konversation mellan mig och Frasse. Det började med att han grattade mig i förskott....innan det gick utför. Läs allt med en nypa salt.

Bakgrundsfakta:
Frans är en kompis som jobbar som vaktmästare på sommaren. Detta har han gjort sen två år tillbaka. Och genom detta yrket har han fått nöjet att väcka mig klockan 8 varje morgon med gräsklipparen. Detta tycker han är otroligt roligt.

moojsan säger:

jobbar du inte som vaktmästare längre? jag saknar ljudet av en gräsklippar klockan 8 på morgonen

MalteX säger:

nästa vecka så jävlar.

MalteX säger:

dåå du

moojsan säger:

HAHA!

moojsan säger:

nej, jag som trodde att du hade slutat

MalteX säger:

aldrig, jag lämnar inte dig

MalteX säger:

aldrig.

moojsan säger:

Nä, det blir jag som lämnar dig istället

moojsan säger:

usch vilket oljud

MalteX säger:

du kan inte lämna mig.

moojsan säger:

vänta bara.

MalteX säger:

du får inte mooojsan

moojsan säger:

somalierna i området kommer ta hand om dig åt mig. pråmis

MalteX säger:

jag bär kniv

moojsan säger:

varför bära kniv när du har gräsklipparen?

MalteX säger:

smart där!

moojsan säger:

men hey! döda inte mina vänner.

MalteX säger:

jag måste.

moojsan säger:

nej. de är snälla

MalteX säger:

nej.

MalteX säger:

jag måste.

moojsan säger:

du har inga måsten under sommaren

MalteX säger:

jag har många faktiskt

moojsan säger:

typ som att lära dig 10 andra smörlåtar på gitarren?

MalteX säger:

de med

MalteX säger:

fyfan, gitarren är grym!

moojsan säger:

Åååå frans! väck mig med gitarren istället för gräsklipparen!

MalteX säger:

då blir du inte lika arg, då är de inte lika kul.

moojsan säger:

frans, du kommer inte tycka det är kul när du ligger där på gräsmattan- halvt död.

MalteX säger:

halvt död av skratt av att se en nyvaken mui som står och skriker i fönstret xD

moojsan säger:

!!!!!!!!

moojsan säger:

jag kommer slå dig blå och gul

MalteX säger:

då blir jag ju grön?

moojsan säger:

hahaha!

moojsan säger:

du är sååå störd

Mui


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHA

2009-06-29 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0