No Öland

Jag hade äntligen bestämt mig för att åka till Öland, för att campa. Jag, Muisan, hade bestämt mig för att CAMPA! Amanda hade till och med fixat en extra bil! Men nehej nä, Rhodos-sjukan (svininfluensan? hoppas inte) sitter fortfarande i. Igår trodde jag att jag var på bättringsvägen, men när jag vaknade imorse var jag definitivt inte på någon jävla bättringsväg. Bestämde mig då för att, för en gångs skull, ta det rätta beslutet och stanna hemma. Hm. Tråkigt. Jag vill till Öland. Alla kommer vara där. Åh, jag vill. VILL! Under mina 3 år på IB har jag aldrig varit sjuk (på riktigt), men Gud tajmar så jävla bra och lägger in en sjukdom när jag är på Rhodos, tar studenten och när folket ska till Öland. Grejt.

Tack och hej leverpastej

Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0