Okej Mojsan, här kommer en liten uppdatering

Okej, Mojsan lyckades uppenbarligen. Jag måste väl erkänna att jag inte haft någon vidare skrivarlust den senaste tiden, men nu kommer en liten uppdatering. Idag har varit en sjukt skön sommarlovsdag. Jag och Amanda N åkte upp till stan med 8-tåget, tog en scones-frukost på Waynes innan vi pallrade oss till frisören. Nyklippta drog vi sedan en liten vända på stan för att fixa lite grejer innan vi gick vidare till piren för att köpa oss en mjukglass som vi avnjöt i den stekande solen vid vättern. Det var supermysigt och det kändes verkligen så underbart att inte ha en enda tid att passa. När vi kom hem till byn tog vi en vända på biblioteket, det var år sedan jag var där och lånade något för nöjes skull. Spenderade en timme bland hyllorna där utan att känna någon stress alls och kom i alla fall ut med två böcker. Sedan gick jag hem, satte mig ute i solen och fortsatte läsa första boken i Twilight-serien. Nu sitter jag här med mor och far framför Allsång på Skansen och ska se på fotbolls-EM med pappa om en stund. I morgon ska jag träffa min andra Amanda, vilket ska bli kul, särskilt eftersom vi inte setts på år och dar känns det som. Ska njuta en dag till av sommarlovskänslan innan det blir tre dagars jobb. Men det tänker vi inte på nu, för nu är jag ledig:)

Nu är det bara knappt 7 veckor kvar tills jag åker till USA, vansinnigt. Visumet är fixat, nu är det bara det internationella körkortet kvar. Jag börjar bli bervös.

/Julia

Kommentarer
Postat av: SAM NHIO

JULIA: du valde rätt bok!



nutties: det var nära, jag hade tänkt ge er en utskällning för att torkan på den här bloggen!

2009-06-23 @ 21:27:57
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0