Spontaneous things..

Jag älskar att vara spontan. Idag fick jag för mig att åka till Värnamo, tvingade Nhi att åka dit så jag kunde ge hennes present (som hon faktiskt gillade!). O nyss fick jag ett samtal från henne, så hon ska övernatta här hos oss i natt. Alltid kul. Jag kommer ihåg när vi bodde i Smålandsstenar. Vi bodde endast ett kvarter ifrån varandra och sov alltid över hos varandra varje helg. Det var tider det. Nu är det telefonen som gäller. Tack till den som uppfann dagens teknik, och comviq kompis. hahaha. Sist vi talade i telefon var i måndags. Då satt vi i hela 4 timmar, tills telefonen dog av sig själv. Stört. Har aldrig i hela mitt liv suttit så länge på telefon, men jag antar att det var för att vi inte hade talats vid på 2 veckor!
 
   

Mui

Kommentarer
Postat av: SAM

tack gode gud att bilderna är små.

2009-06-15 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0