Storstädning

Jag gillar när det är rent (vem gör inte det?) men jag hatar att städa. Det är så otroligt tråkigt. Men idag, idag var det nästan kul. Spelade Jerk it out (en av våra utspringningslåtar) på repeat medan jag rensade ut allt som hade med skolan att göra... Åh... fattar inte att vi tar studenten imorgon. Lycka. Eller egentligen har jag blandade känslor. Jag kommer sakna klassen sååå mycket, speciellt nu efter Rhodos. åh. Äh, vi tar ju studenten imorgon ffs!!!!!!!!!!!!!!! GE OSS BRA VÄDER.

Juste, var en vända på Skillingaryds centrum och tittade runt lite för att se vad de hade att erbjuda. Hittade Svindlande höjder och 1984 på röda korset för 10 kr styck. Tråkigt nog hade de inte Jane Eyre...eller Doktor Glas...eller Stolthet och Fördom.

/Mui


Kommentarer
Postat av: SAM

hittade stolthet och fördom på spanska!!! som ljudbok!!! woho!!

2009-06-15 @ 12:28:55
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0