Förlåt

Förlåt Mojsan. Jag har verkligen varit en riktigt dålig bloggkompis. Svikit ditt förtroende. Men jag har liksom inte haft inspirationen. Men okej, jag ska försöka, för two nuts måste överleva! Vi kanske ska satsa på en vårig bloggdesign, vad säger du? Ja, det är du som får bestämma för du det är du som får fixa designen. Jag är inte så skillad kan man säga. Sedan har jag inte det skillade programmet vid namn photoshop heller. Kan vara en av anledningarna. Jag lovar att jag snart återkommer med lite uppdateringar om mitt liv. Och jag lovar, ju mer ni kommenterar, desto mer får ni veta;)

/Julia

Kommentarer
Postat av: ....

Kanon julia. Vi trodde du hade gått och dött!

2009-04-02 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0