Det bästa under exams!

Idag skrev jag då som sagt tyskan. Det bästa som hände var under Paper 1. Mitt under reading-time började ett bi surra. Läraren som skulle vakta oss fick panik och försökte tysta den. Men det gick inte så bra. Så istället tog han en bok och skulle försöka mosa biet (genom att trycka den mot fönstret). Han lyckades inte så bra då han  var för hårdhänt och smällde sönder hela fönsterrutan. Och sen sa han "ops! ha! And i didnt even manage to kill it". Fy bubblan vad kul det var. Han började halvjaga den lite men tappade bort den. Efter ett par minuter börjar det surra igen och då blir han skitförbannad och smällde till fönstret så att det yttre fönsterglaset också gick sönder. Och så var det snipp snapp slut för lilla biet. Nu ska jag fixa mig och sen blir det ut och dansa.  I'M FREEEEE!

/Mui 

Kommentarer
Postat av: M(irela)

HAHA! Jag skrattar högt ...

2009-05-16 @ 16:04:47
URL: http://snakecharmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, vilken rolig händelse under provet.



Jag kan tänka mig att det är svindyrt med LA. Skolavgifter och allt. Jag trivs faktiskt superbra här. Det stod mellan Gbg och Lund för mig, eftersom Sthlm kändes alltför långt bort från familjen. Hade fördomar om Gbg från början, trodde inte att jag skulle trivas osv, men gud vilken superstad det är!=D



Jo, du har nytta av det när du skriver tentorna. Det är exakt samma procedur och du är mentalt förberett för hur tentorna funkar osv. Så på det sättet är det en fördel med IB.



Ha det så skoj på Rhodos och balen!



Kram

2009-05-17 @ 21:48:54
Postat av: Anonym

Haha, vilken rolig händelse under provet.



Jag kan tänka mig att det är svindyrt med LA. Skolavgifter och allt. Jag trivs faktiskt superbra här. Det stod mellan Gbg och Lund för mig, eftersom Sthlm kändes alltför långt bort från familjen. Hade fördomar om Gbg från början, trodde inte att jag skulle trivas osv, men gud vilken superstad det är!=D



Jo, du har nytta av det när du skriver tentorna. Det är exakt samma procedur och du är mentalt förberett för hur tentorna funkar osv. Så på det sättet är det en fördel med IB.



Ha det så skoj på Rhodos och balen!



Kram

2009-05-17 @ 21:49:24
Postat av: Kim

Haha, vilken rolig händelse under provet.



Jag kan tänka mig att det är svindyrt med LA. Skolavgifter och allt. Jag trivs faktiskt superbra här. Det stod mellan Gbg och Lund för mig, eftersom Sthlm kändes alltför långt bort från familjen. Hade fördomar om Gbg från början, trodde inte att jag skulle trivas osv, men gud vilken superstad det är!=D



Jo, du har nytta av det när du skriver tentorna. Det är exakt samma procedur och du är mentalt förberett för hur tentorna funkar osv. Så på det sättet är det en fördel med IB.



Ha det så skoj på Rhodos och balen!



Kram

2009-05-17 @ 21:49:37
URL: http://kimmiee.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, vilken rolig händelse under provet.



Jag kan tänka mig att det är svindyrt med LA. Skolavgifter och allt. Jag trivs faktiskt superbra här. Det stod mellan Gbg och Lund för mig, eftersom Sthlm kändes alltför långt bort från familjen. Hade fördomar om Gbg från början, trodde inte att jag skulle trivas osv, men gud vilken superstad det är!=D



Jo, du har nytta av det när du skriver tentorna. Det är exakt samma procedur och du är mentalt förberett för hur tentorna funkar osv. Så på det sättet är det en fördel med IB.



Ha det så skoj på Rhodos och balen!



Kram

2009-05-17 @ 21:50:08
URL: http://kimmiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0