Förlåt för ett jävla tjat om twilight

Men jag kan inte hjälpa det. Igår stängde jag av datorn vid 12 och skulle gå och lägga mig. New Moon (andra boken i twilight serien) tittade snällt på mig och ville att jag skulle plocka upp den. Och så blev det också. Jag hann läsa över hundra sidor innan jag bestämde mig för att släcka lampan (skulle upp tidigt idag). Självklart drömde jag om allt som jag hade hunnit läsa i New Moon. Olika scener spelades om och om igen och jag fick inte en god nattsömn. Och vad ser jag på fejan när jag loggar in? Jo detta. Can't wait. Kommer dock inte vara hemma då...och jag tvivlar på att den kommer visas i Vietnam. Eh..



/Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0