Man skulle kunna tro att jag är sinnesjuk, men det är jag inte. Bara lite trött såhär på kvällskvisten.

Jag håller med Mui. Fan. Om åtta dagar är jag i alla fall fri som fågeln. Mitt schema ser ut precis som Muis förutom att jag hade engelska idag och bara har ett nästa måndag. Skillnaden är att jag har ekonomi och Mojsan tyska så på måndag och tisdag nästa vecka har jag mina ekonomiprov. Två prov avklarade. Bara tolv prov kvar. Det gör vi som ingenting. "Envision success" som våran biologilärare sa. Yes Carter, I will envision success. Jag ska i alla fall försöka. Men först ska jag sova. Eller jag menar, plugga historia. Tjo, Baloo. God, help me. Get me out of this. Oh vad jag svamlar. Jag är trött. Jag drar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0