Tidsoptimist

Död och trött. Ögonen känns tunga och min hjärna är på off. Jag vill sova. Har inte fått någon riktig sömn de senaste dagarna och lär inte få det idag heller. En förjävlig dag var det idag; skrev 3 historiauppsatser (!) på raken och 2 biologiprov. Och nu sitter jag och ska plugga in två options till biologiprovet vi har imorgon morgon. Jag har varken gått igenom option A eller E, har inte duschat och klockan är 21:15. Jag tror verkligen för mycket om mig själv. Idag satt jag på bussen och pluggade in i det sista till historian. Att jag aldrig lär mig. En halvtimme innan biologin satt vi i matsalen och försökte pränta in en massa biologiinfo. För att försöka förklara för er hur svårt jag tycker biologin är, så sa någon idag att vi läser tydligen det som första året på läkerlinjen läser. Screw IB!

/Mui

Ps. Jag beklagar att det blir så mycket snack om skolan och att ni antagligen inte är ett dugg intresserade. Men mitt liv ser just nu ut såhär: sova-vakna-äta-göra prov-äta-plugga-sova.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hallu Mui!



Jag måste säga att jag verkligen känner igen mig när det gäller pluggandet! Man väntar in i det sista med pluggandet och försöker trycka in en massa i hjärnan och inser att det kanske var en aning för sent man började plugga. Men jag tror att det kommer gå fint för dig, håller tummarna!



Lycka till! Kram Kim :)

2009-05-08 @ 21:33:47
URL: http://kimmiee.blogg.se/
Postat av: Kim

Det var så lite så. Vad har du tänkt göra efter ditt år i VN? Så spännande att bo och plugga där! Haha, jo det kan jag tänka mig. Håll ut, inte långt kvar till din välförtjänta semester ;)



Kramen!



2009-05-10 @ 23:34:03
URL: http://kimmiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0