Framtiden ligger framför oss

Ja, jag vet. Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera det senaste. Men jag skyller på skolan. Nu kan jag inte det längre för EXAMS ÄR ÖVER OCH JAG ÄR FRI! Jag har inte riktigt förstått det än. Men det kommer. Kanske i morgon när jag ska stå utanför Brahesalen och ta emot Mui efter att hon har skrivit sitt sista prov i tyska. Nu ska vi bara göra roliga saker. Njuta av livet.

Det kommer bli hektiskt framöver, på ett bra sätt.


28/5 - BAL
29/5 - TITTA PÅ FENIXBALEN
31/5 - RHODOS
7/6  - HEMMA FRÅN RHODOS
12/6 - STUDENTEN
13/6 - BRÖLLOP OCH DOP
14/6 - STOCKHOLM FÖR ATT FIXA VISUM
18-21/6 - MIDSOMMARFIRANDE MED GÄNGET
SOMMARJOBB PÅ HEMKÖP
10/8 - USA!

Jag har inte fattat att jag verkligen ska åka. Om tre månader. Det känns sjukt kul, spännande, nervöst, läskigt, sorgligt och underbart. Här kommer alla känslorna på en och samma gång, verkligen. Jag kommer väl inse att jag är på väg när jag sitter på flyget ungefär. Nu är allt för overkligt. Mitt dilemma i sommar är att jag ska jobba fram till och med vecka 31 och sen åker jag vecka 33. Jag måste hinna träffa alla också. Och min lilla familj kommer ju spendera sina lediga veckor i stugan när jag är hemma och jobbar. Surt.

Såg en artikel i en tidning häromdagen om en stor nöjesparken i Ohio som har hur många, extremt stora, berg-och dalbanor som helst. Dit vill jag åka:)


/Julia

Kommentarer
Postat av: syrraaan

vilken känsla för er båda!:) & jag blir snurrig/illamående bara av att se bilden ...^^

2009-05-14 @ 17:40:18
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0