Barnfamiljer

Jag hatar att jobba söndagar. De är bannemig bara barnfamiljer som käkar. En del ungar är vansinnigt söta, men vissa vill man bara strypa. Och idag hatar jag inte bara barn, utan föräldrarna också. Det värsta är inte att de velar fram och tillbaka när de ska beställa, utan att de ändrar sig en miljon gånger NÄR BESTÄLLNINGEN HAR GJORTS, alltså när lappen har lämnats in till kockarna. Inte nog med det, så blir man även kallad tant. Det var en barnfamilj idag som käkade. När de skulle beställa in efterrätten sa deras mamma: "säg nu till tanten vad du vill ha till efterrätt.." Herregud, jag måste byta ut min anti-rynkkräm. Den hjälper tydligen inte.

Godnatt.

Mui



Kommentarer
Postat av: Joli

Sv: Det var snällt sagt. Tack så mycket. Jag kommer i allafall att forsätta blogga och jag hoppas att du kommer att forsätta att kika in bloggen. Likaväl tvärtom. ;)) Trevlig helg!! (Det är redan fredag här i Kina).

2009-12-10 @ 17:07:27
URL: http://joliday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0