...

Kom hem fran gymmet for en liten stund sedan. Jag var dar med Steffi, Lydia och Judith. Alla tre signade vi upp oss for personlig traning innan vi akte hem. Man kan fa en timme gratis sa det hoppade vi pa. Det ska bli kul att se vad de sager och om man kan fa ut nagot bra av det. Jag kan behova lite hjalp med att lagga upp ett bra pass. Nu ska jag bli biff har vet ni.


BIFF IT IS!


Till helgen bar det av till New York med Linnea och Petra. Val framme i New York ska vi aven mota Johanna som kom till New Jersey for bara nagra veckor sedan. Ska bli kul att traffa henne, sag henne senast pa studenten tror jag minsann!

Nu ar det snart dags for sangen igen.

/Julia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0