Girls just wanna have fun

I helgen var det varit mycket skratt och snack. Blev en mysig lordagskvall hemma hos mig da jag jobbade. Emma och Linnea var har sa vi snackade en massa. Sondagen var ocksa rolig, borjade med en brunch pa Panera Bread, sedan vidare mot kopcentret (dar jag inte skulle shoppa for att jag skulle spara pengar, men var tvungen att kopa ett par jeans/tights som det nu var rea pa). Darefter drog vi hem till Linnea. Emma fargade hennes har och jag var fotograf. Efter det bestallde vi hem peperonipizza, innan det var dags for att dra till bion och se Jackson-filmen This Is It. Vi satt runt hennes bord, matta och glada, med nagra sma  pizzabitar kvarlamnade. Men det kunde vi ju inte slanga dem, da tryckte vi hellre i oss dom och drog pa mysbyxorna efterat sa att magen kunde expanera istallet. Haha.


 

Efter att ha tagit massa flumbilder sager Emma att det finns ju inte en enda normal och fin bild pa henne. Sa hon ville ta en. Resultatet ar bilden till hoger pa rad 2. Sa jag antar att det ar sa hon tycker att hon ser ut. O tja, helt olikt ar det val inte. (Emma jag driiiiiiiiiiiiiiiiver med dig:P).

/Julia

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0