Hysteria

Har sitter jag nu, lite sliten efter natten. Men det var det vart. New Moon ska ni se! Den var jattebra. Det tyckte aven de hundra tusen fjortisar som omringade oss i biosalongen. De skrek och klappade handerna nar Edward eller Jacob kom in i bilden. Sjalva satt vi dar i mitten och skamdes lite for dem. De hade fan-trojor pa sig dar det stod pa ryggen Team Edward eller Team Jacob. Inte fasen visste jag att allt var pa sa stort allvar. Maste man valja ett team nu ocksa? Det var galet i alla fall. Men filmen var bra. Den ska ni se.

Jag var pa biblioteket idag och skaffade mig ett bibliotekskort. Ska borja lasa igen lite hade jag tankt. Och sa kan man lana filmer dar gratis. Smalanning som man ar. Hittade dock inte Gossip Girl-serien, skit med!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0