Another good day in the states

Denna dagen har bestatt av jobb, en vanda pa gymmet (jag ar stolt over att jag tranat minst tre ganger i veckan de senaste tre veckorna:)), och sedan en svang med Emma pa kopcentret. Jag kopte vinterstovlar, jeans, kjol, troja, fingervantar och tofflor. Skamdes nastan nar jag steg innanfor dorren men handerna fulla av kassar, IGEN. Min vardpappa fragade var vi varit. Det kan du nog gissa, sa jag och skrattade. Men jag kopte ju faktiskt saker jag behover. Tja, kjolen kanske inte var nodvandig, men resten.

I morgon far jag sova ut for jag behover inte borja jobba forran klockan ett. Gud vad skont det ska bli, sarskilt med tanke pa att jag inte kommer fa nagra andra sovmornar denna helgen. Vi aker ju pa kursen pa lordag. I morgon formiddag ska jag antligen till frisoren. Hade flax, ringde idag och fick en tid imorgon. Gott! Vi far val se om jag kommer tillbaka i gront har och tuppkam (som Ida alltid velat att jag ska ha det) eller nagot mer diskret.

Imorgon kvall jobbar jag men Emma och en ny tjej som heter Petra ska komma hit. Det ska bli kuligt! Sedan sover Emma over har eftersom att vi aker tidigt pa lordag.

Nu ska jag snart krypa ner under tacket och njuta av att jag inte behover stalla vackarklockan imorgon. Aaah.

/Julia

PS: Idag har det snoat har!!! Jag som blev sa chockad nar ni sa att de snoat hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0