October 8th

Torsdag idag, vart tog denna veckan vagen? Om bara tva ynka dagar sa har jag varit har i tva manader. Lite laskigt hur fort tiden gar. Denna veckan har jag varit pa gymmet tva ganger, varit pa bio med Emma och sett Surrogates, varit pa Starbucks och traffat au-pairer, varit med Merle i en megastor affar som har allt du kan tankas behova for scrapbooking och annat pyssel. Jag som inte ar sa pysslig av mig blev riktigt sugen pa att satta ihop en for mitt ar har. Ska valja ut lite bilder som jag skulle kunna anvanda.

Idag har jag stadat och tvattat sa nu sitter jag har och tankte att nagon lite sjal darhemma kanske skulle kanna for att logga in pa skype en liten svang.


Igar var det balett som stod pa schemat for stortjejen och nar vi kom hem fanns det en liten lillebror som ville se ut precis som storsyrran. Att ha en "ponytail" var ocksa viktigt.

/Julia

 


Kommentarer
Postat av: syrran

hahah gud så sött! :)

2009-10-09 @ 08:09:15
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0