En liten uppdatering

Jag ar vansinnigt trott. Har jobbat denna helgen. Var pa Six Flags igar med barnen och tva andra familjer med barn, sedan hade vi lite mys och filmkvall och darefter dackade de. Tankte att sa fort de gatt och lagt sig ar ju allt lugnt, och det ar val inte sa farligt att de kommer att vacka mig tidigt pa morgonen. Nja, det hade det ju inte varit om det inte var for att jag horde dem ropa vid 04.00 i morse. Will vaknade och var radd sa han vackte Haley. Jag tog med dem upp och de somnade om. Inte langt senare vaknade dock Will igen, sa jag gick upp och la honom igen. Men da lag jag ju som pa helspann ett tag och lyssnade efter dem innan jag kunde somna om.

Idag har det regnat hela dagen sa det blev en riktigt innedag. Vi bakade brownies, spelade spel och sa. Jag lagade kyckling och ris till kvallsmat. Nu vill jag verkligen bara sova, men ska vanta tills mina vardforaldrar kommer hem sa jag vet hur morgondagen kommer att se ut.

Sorry for dalig uppdatering under veckan. Jag, Emma och Sara var pa bio i torsdags kvall pa All about Steve. Den var helt okej, men inte den basta komedi jag sett. I fredags var jag pa the mall med Merle och Judith. Kopte antligen ett par sneakers och tva trojor. Maste fylla upp garderoben med lite hostklader nu.

Hoppas ni sussar gott darhemma.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0