IKEA

Igar tog jag och Emma bilen mot New Haven och IKEA. Vi kom dit vid lunchtid sa vi borjade med att satta oss i restaurangdelen for att ata kottbullar med graddsas och lingon. Det var mumma! Sedan gick vi for att leta upp det vi behovde. Jag kopte decilitermatt, lite forvaringsboxar, en helkroppsspegel (for $7!). Det var val pa matavdelningen som jag hittade det mesta, narmare bestamt marabou, ahlgrens bilar, kalles kaviar, graddsas pa pase och sist men inte minst, lingonsylt!

Men shoppingen slutade inte dar. Nar vi lamnat IKEA satte vi istallet kurs mot Manchester Mall. Dar kopte jag sa mycket som ett par svarta jeans, en t-shirt, en svart jack-troja och sa kopte vi bada tva par hogklackade skor var, for billiga $36. Har knappt shoppat sen jag kom hit sa jag var nojd.

Dagen var lyckad och mycket trevlig. Sjunga till hog musik i bilen is the shit! (Aven om jag inte kan bidra med nagon finare stamma:P).


/Julia


Kommentarer
Postat av: syrran

nawww vad roligt!:)



saknar dig.

<3

2009-09-13 @ 20:04:38
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0