Jag vill ha min gitarr!

Jag hade sa valdans garna velat ta en gitarrkurs for nyborjare pa universitetet har, men da maste man ha sin egna gitarr. Har jag en egen gitarr? Ja, men det hjalper inte nar den ar kvar hemma i Sverige. Annu mer sugen pa att spela gitarr blev jag nar jag och Mareike var inne pa bokhandeln Barnes & Nobles i West Hartford Center idag och jag hittade boken "How to play the guitar for Dummies". Den hade varit perfekt, det fanns massa bra latar i den och man kunde spela efter siffror, haha. Hemma spelade jag ju med hjalp av GuitarPro men onskade alltid att jag hade en bok sa jag slapp sitta framfor datorn. Nu ar det gitarren jag saknar. Typiskt!

Nu ska jag ata resterna fran gardagens kvallsmat, kottbullar! Sedan ska jag nog satta mig ute i solen och lasa Eclipse (jag vet, det ar katastrof att den inte ar utlast an, men jag har liksom inte kant for att lasa).

/Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara du som skriver mest i bloggen. :p

2009-09-20 @ 20:05:29
Postat av: Anonym

Det är bara du som skriver mest i bloggen. :p

2009-09-20 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0