Mamma?

Nu har jag blivit misstagen for att vara mamma ocksa. Men det hor val till aupair-livet om man tar hand om lite yngre barn. Haromdagen nar jag och Will var i affaren och handlade tog han en pase M&M:s i kassan och fragade om vi kunde kopa den. "Inte idag" svarade jag honom och han la snallt tillbaka den. Mannen som stod bakom oss i kon sa da att varst vilken snall pojke han var som lyssnade sa bra pa sin mamma. Jag blev sa stalld sa jag visste inte vad jag skulle saga utan log bara och vande sedan pa huvudet. Samma sak hande for nagon vecka sedan nar jag var med barnen vid poolen. En kvinna kom och gick forbi, tittade pa Will och sa: "Man kan ju se vem han har fatt sitt blonda har ifran". Jag hann inte svara henne for hon gick forbi samtidigt som hon sa det. " Ja, inte ar det mig i alla fall" tankte jag. Inte ser jag val sa gammal ut?

Will kan slanga ur sig sa roliga kommentarer ibland. Hans favoritnummer ar 145. Sa vad det an handlar om sa ar det det som galler. 145 godisbitar, 145 minuter, 145 dagar, whatever. Nar vi akte hem fran skolan en dag sa jag att nar vi kom hem kunde han fa kora sin truck en stund tills vi skulle hamta Haley i skolan. Da sager han:

"Heey, how about a hundred forty five minutes?"

Haha.

Idag har jag varit ute hos Emma, det var kul! Ett av hennes barn (ja inte "hennes") fyllde ar sa de hade poolparty i tradgarden:) Ikvall ska jag jobba nagra timmar, men barnen gar ju och lagger sig sa det ar ju inte sa mycket att gora.

/Julia


Kommentarer
Postat av: Mamma

I så fall är ju ja mormor då ,ha ha.

Tänk gärna ut någon bra present jag menar EN inte 145 som vi kan ge barnen. Kram från DIN lilla mamma

2009-09-06 @ 00:30:37
Postat av: syrran

2009-09-06 @ 11:24:47
URL: http://justuandmee.blogg.se/
Postat av: syrran

hahahhah gud va söt liten pajk!

2009-09-06 @ 11:26:07
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0