Yesterdaaay, all my troubles seemed so far away...haha.

Idag ar jag ledig nastan hela dagen. Jobbade mellan 07.30-08.30 och sedan ska jag hamta Will i skolan vid 1. Och denna helgen ar langhelg for pa mandag ar det Labour Day och da ar alla lediga. Jag jobbar formodligen i morgon kvall men annars ar jag ledig, det ska bli skont, och roligt! Forhoppningsvis (om Emma ocksa ar ledig) drar vi till Six Flags pa mandag.

Dagen borjade jag med en stadig frukost, mina egna grotbullar med cream cheese och paprika pa. Och ett glas apelsinjuice. Det ar den mest svenska frukost jag atit sen jag kom hit. Nar vi aker till Ikea ska jag kopa lingonsylt sa att jag kan gora havregrynsgrot (det var inte sa gott med bara havregrynsgrot och mjolk).

Nu nar barnen har borjat skolan ar jag ledig mellan 9-13, sa igar akte jag och Merle till West Hartford Center och tittade runt lite. Jag har inte varit dar sa mycket an, det har liksom inte blivit av. Hittade ett litet stalle som hette Robeks dar de salde "Fruit smoothies and healthy eats". Vi kopte bada varsinn smoothie med choklad och banan och det var saaa gott! Det lar bli fler besok dar. Pa kvallen akte jag och Emma till the mall och jag hittade antligen lite klader. Jag kopte en skjorta, tva linnen och en troja. Nu ar det bara skor, hostjacka, traningsklader och lite annat som fattas.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0