HEY DAS GEHT AB, WIR FEIERN DIE GANZE NACHT

Jag kommer nog aldrig vänja mig vid det vilda utelivet i Tyskland. Att vara ute och dansa till 6-7 på morgonen är nog inte riktigt min grej. Jag blir alltid så trött vid 3-4. Men trots det, finns det fördelar med tysklands vilda uteliv. I och med att man går ut runt 23 (tidigast), så har man hela dagen på sig. Det gillar jag! Jag kan plugga hela kvällen om jag vill, och fortfarande gå ut. Eller om man är trött, så kan man sova ett par timmar och fortfarande kunna gå ut. Folket börjar ju ändå inte trilla in å dansgolvet förrän vid 2-3.

Så ikväll har vi bestämt oss för att gå ut på Weltruf! Gud vad kul det ska bli. Ska dansa bort alla bekymmer ikväll. Värre lär det vara imorgon, då vi har Landeskunde klockan halv 10 på morgonen (vår nattbuss går halv 4 på morgonen). Men vad gör detta om 100 år (som linda säger)? Måste ta vara på den sista månaden i Kiel.


/Mui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0