Tuesday

Idag fick jag sluta tidigare, det tackar jag inte nej till. Min vardmamma tog barnen over till nagra vanner pa middag sa de akte redan strax efter fyra. Idag har jag varit och bytt olja i bilen, sprungit, jobbat lite och ikvall blir det till att aka till Starbucks igen for att traffa Linnea, Carro, Marina och formodligen ett dussin andra aupairer da det ar dar alla samlas pa tisdagskvallarna.

Will ar sa rolig, idag nar han at grot och skulle blasa sa sager han: "And a huff and a puff!" och sa blaser han. Haha, han ar bara for go. Haromdagen sa var varan tradgardsmastare, eller vad sjutton man ska kalla honom, har och fixade med vara utemobler. Will hade sin basta kompis Wesley har och vi gick ut och skulle leka ute. Nar vi kommer ut sa sager Will till Geranimo, som han heter: "Geranimo, this is my best friend Wesley". Haha.

Det ar helt vansinnigt att jag har varit har i nastan nio manader nu, tiden gar sjukt fort. Jag vill inte att det har ska ta slut. Jag vet att sa fort jag kommer hem sa kommer detta kannas sa avlagset. Jag gillar USA, jag trivs. Jag hade kunnat forlanga ett ar, sure, men tva ar ar en lang tid. Och aupair-livet, visst det ar ratt najs men det racker gott och val med ett ar. Jag ar redo for nagot annat nu, men jag ar inte klar med USA, med resandet, med aventyret. Vi far se vad som hander sen, jag hade kunnat tanka mig att plugga har men det kravs ju lite planering och en gnutta pengar. Forst ska jag i alla fall hem och traffa alla, forhoppningsvis jobba lite och sedan komma pa vad jag vill med framtiden. For det har jag inte riktigt listat ut annu.


/Julia



One thing about music: when it hits, you feel no pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0