...

Uppdateringstajm! Tva helger har passerat utan uppdatering. Forra helgen drog jag till New York redan fredag kvall efter jobbet. Det blev en go helg utan massa sightseeing och mer chill. Vi gjorde vad vi kande for helt enkelt. Blev utgang pa ett stalle som heter Hudson Terrace bland annat, riktigt frascht stalle. Nar det ar fint vader oppnar de upp taket pa overvaningen och sa har man en riktigt najs utsikt genom fonstrena. Riktigt bra musik var det ocksa. Pa sondagen akte vi till ett stalle som heter 5points dar man far mala med grafitti lagligt om man har tillstand. Det var coolt!

Under veckan blev det nagra gymbesok, gick pa en hiphop-klass vilket var sjukt kul, Starbucks och filmkvall hos Carro bland annat. Pa fredagen akte jag och barnen over till Heloisa och hennes barn for att ha en "half sleep-over" haha. Vi fixade kvallsmat, badade ungarna, at cupcakes och sag pa film. Vi jobbade bada och barnen har tjatat om att fa sova over sa det blev en liten myskvall ihop. Barnen var sa duktiga och det var inget kink alls nar jag sa att vi var tvungna att aka hem. Klockan nio steg vi innanfor dorren och de somnade pa stort.

Lordag morgon akte jag till Linnea for att se HV sla Djurgarden i SM-finalen:) Eftersom att Farjestad akt ut sa hejade Linnea pa HV med mig. Vi kopplade in hennes barbara dator i teven sa kvaliten var ju inte den basta tyvarr, lite hackigt. Men battre an inget. Darefter bar det av mot Wood n' Tap for att mota upp Carro och ata lite lunch. Vi satt utomhus, solen sken och det var jattemysigt. Sen blev det en vanda till Marshalls innan Linnea skulle borja jobba. Sa drog jag, Carro och Marina till Friendly's och smallde i oss en stor god glass med Reese's Peanutbutter Cups i. Mumma! Vi satt pa en bank ute i solen i sakert tva timmar och bara pratade. Sedan drog Carro hem och jag och Marina akte hem till henne for att chilla lite tills Linnea slutade vid 10. Da mottes vi alla upp igen och akte och sag The Back-Up Plan pa bio. Den var bra faktiskt, skrattade en hel del.

Pa sondagen blev det brunch med tjejorna pa ett cafe och sedan bar det av mot kopcentret. Marina skulle kopa en ny dator sa vi fick folja med som radgivare.

Nu far ni lite bilder att njuta av istallet:

 

/Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0