Vilket skitjobb

Amerikanarna slutar da inte forvana mig. Jag holl pa att do av skratt tidigare idag nar jag och Will hade en playdayte med Heloisa och hennes lille kille Harry. Vi satt ute i solen och pojkarna lekte da en flakbil korde in pa garageuppfarten. Heloisa hade aldrig sett mannen i bilen innan (hon har varit har i ca 2 manader nu),men jag sa att det var nog bara tradgardsmastaren eller nagot. Han halsade glatt pa hunden och vinkade till barnen sa han hade ju uppenbarligen varit dar innan i alla fall. Nar han har gjort vad han ska, och satter sig i bilen for att backa ut den ser jag vad det star pa sidan: Poopie patrol. Jag dog. Han var alltsa dar for att plocka upp hundskit. Inte ens det kunde de gora sjalva. Och vilket yrke, nu vet jag hur min framtid kommer att se ut! Och ingen utbildning behover jag heller for hundskit har jag plockat innan.

Min familj har folk som kommer for att klippa graset, fixa i tradgarden, spraya ograsmedel pa graset, skotta sno pa vintern och varannan vecka kommer de och stadar huset. Det tycker jag ar till att vara bortskamd, men poopie patrol det var val anda att ta i, hahaha.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, jag dör av skratt! jag är glad om jag får hjälp av Ted ibland till att dammsuga golvet :D Hahahaha!

2010-05-03 @ 10:56:54
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0