Sa kan det ga om man heter Julia Clausen

Okej, sahar ligger det till. Jag har aldrig lyckats med sant har. Far jag chansen sa sumpar jag den helt. Jag var pa kopcentret med Rene idag. Vi var inne i en affar som heter Pacsun, och jag hor tva killar prata svenska. Jag sager nagot klatshigt som: "Jasa ni pratar svenska?" och sa borjar vi prata. De fragar om jag ar har och turistar och jag svarar att jag ar aupair men snart ska aka hem. Jag fragar om de ar har och turistar. De sager att de ar ett svenskt rockband som turnerar i USA over sommaren. Och sa sager de att bandet heter Kadawatha och att de ar forband till Paramore under deras USA-turne. En av killarna fragar nar jag ska aka hem och om jag ska nagon annanstans innan och i sa fall nar. Jag svarar att vi ska vara i Californien mellan den 13 augusti och 3 september. "Jahaa, det var ju synd", sager han. "Vi ska dit i mitten pa september och i sa fall hade vi ju kunnat fixa in er". Det var ju skit. Sen blev det lite tyst tyckte jag, och Rene stod och vantade pa mig, sa jag sa "lycka till med turnen" och rorde mig mot provrummet. Vad fasen tog jag inte numret for da? Skapa kontakter kallas det Julia! De inbjod ju till det till och med. Herrejosses! Forlat Caroline.

Jag hatar mig sjalv ibland. TA FOR DIG NAR TARTAN STAR FRAMFOR NASAN PA DIG FOR SJUTTON!

/Julia

Kommentarer
Postat av: emsan

det är ellens kompisar!!!! :D ballt att ni träffade dem där!!

2010-08-03 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0