;D

Jag laste precis Carros blogg och blev genast pamind om en kul kommentar som Will la haromdagen. Jag satt med honom i knat och raknade hans tar, haha. Da pekade han pa lilltan och sa nagot i stil med att "this is the pinky toe". Jag fragade honom vad tan jamte pinkyn hette. "That's just a regular toe" sa han da. HAHA.

Jag skrattar ocksa dagligen at deras kommentarer, helt otroligt. Haley var sa sot haromkvallen. Hon skulle ha hunden Max till att sova i hennes sang med henne. Efter ett tag ropade hon dock och sa att hon trodde att han ville ga ut fran hennes rum. Jag sa att det ar bast vi slapper ut honom da for vi kan ju inte tvinga honom att stanna har inne. "Yes, I think he's worried about Molly (deras andra hund). And I think I'll probably be better off without him, cause then I can go to sleep".

Synd bara att man glommer sa manga roliga kommentarer. Jag ska forsoka bli battre pa att skriva upp dem.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Sara.

okej då förstår ja, aa de låter lättare att åka med en organisation t.ex om de skulle bli problem. va är din uppgift som au pair i din famil?

2010-02-20 @ 10:02:05
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: SARA.

låter som om du har fullt upp men de låter kul :) hoppas att jag kommer iväg men isf blir det inte förs efter sommaren. :)

2010-02-20 @ 18:41:29
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0