Kommer ni ihag hur det var pa den gamla goda tiden?

Jag kom precis innanfor dorren. Jag, Linnea och Carro var och at pa Chilis. Synd for Linnea att vi inte kom hem forran nu bara for hon hade ju velat lagga sig vid atta. Vi borjar ju bli gamla och klarar ju inte av att vara ute sa sent nu langre. Vi lat seriost som ett gang pensionarer nar Linnea fragade oss om vi kom ihag uhr det var nar man hade sladd pa telefonen, haha. "Vi har fortfarande det hemma" sa jag. "Ja viiii med!" sa Linnea och slog upp armen i luften samtidigt som hon lat hela overkroppen folja med armens resa forst bakat och sedan nar den rorde sig tillbaka ner och la sig pa hennes lar igen. Jag satt med handvaskan i knat och handerna hallna beskyddande over den i den typiska pensionarsstallningen. Dar brot vi ut i asgarv.

Imorgon blir det andring pa det. Da ar vi nitton igen, ja och Carro 21 da (eller ar det 22?). Vi ska pa hockey och se Hartfords lag Wolfpack spela. Det ska bli kul! Men nu ska jag rora mig mot sangen, klockan ar ju anda tio... HAHA.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA!! Puss!

2010-02-26 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0