Valentine's Day

Jag ar mycket val medveten om att uppdateringen pa bloggen inte har varit den basta, men jag ska nu gora ett forsok till att battra mig. Jag ar nyss hemkommen fran biografen. Jag, Linnea, Amanda och Caroline var och sag Valentine's Day, sa passande. Jag gillade den. Kanske berodde det mer pa alla snygga skadespelare som var med an pa sjalva handlingen, men jag har ju alltid varit den som valt karleksfilmer framfor action och thrillers.

Dagen borjade med en liten sovmorgon, frukost och massa prat pa skype. Sedan gjorde jag mig iordning och drog med Linnea till kopcentret. Dar kopte jag antligen ett par mysbyxor. Jag har letat i all evighet efter ett par med mudd, men det har de bannemej brist pa i det har landet sa det slutade med att jag kopte ett par pa HM. Vi akte sedan vidare och at pa Appelbees och darefter akte vi till Marshalls dar jag kopte mig annu mera mysiga klader, dvs en hel mysdress.

Barnen har sportlov precis som ni dar hemma i Sverige denna veckan. Det ar dock tydligen bara vissa skolor som har det, det ar inte obligatoriskt. Alla ar dock lediga imorgon for det ar en helgdag, Presidents' Day.

Goder natt sager jag nu!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0