Äntligen tog jag tag i allt...okej, nästan i alla fall

Idag har jag varit jäkligt effektiv- mest för att jag var tvungen att ta tag i grejerna. Men jag säger ju det, jag måste känna mig pressad och stressad innan jag kan ta tag i saker och ting.

Idag har jag:
-fixat sommarjobb, vilket betyder att jag äntligen kan boka min biljett till Vietnam. Mamma hade visst redan bokat! 18/6 lyfter planet från landvetter, wiho!
-skickat in min ansökan till CSN
-mailat min husvärd
-bokat min biljett till Kiel
-fixat allt med banken
-varit på apoteket och köpt nödvändigheter
-jobbat 10,5 h

Visst är jag egentligen lite sent ute med allt..men bättre sent än aldrig!

Nu är jag trött. Godnatt!

/Mui

Kommentarer
Postat av: Amandy

Mui! Wihoo! Vad mycket du fick gjort! Sa nu blir det Kiel nasta?! :D Nar lyfter planet? :) Kramar!!

2010-01-22 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0