Update

Nu ska det bli lite uppdatering har. Forra veckan kom det tre svenskar hit, daribland Amanda! Sa nu har det svenska aupairganget vuxit. Helgen var slapp. Pa lordagen forsokte jag sova ut (hur svart kan det va?) och sedan akte jag hem till Linnea och fargade hennes har. Pa kvallen hade vi bestamt att vi skulle ta med nykomlingarna ut pa restaurang. Vi hade tankt aka till Cheesecake Factory men med en 2,5 timmar lang ko blev det dissat och vi drog vidare mot hamburgeresataurangen Red Robin istallet. Det var trevligt!

Pa sondagen var det aupair-mote och det innebar denna gangen skridskoakning. Det var mycket folk pa isen sa det var lite svart att aka, blev mer att glida runt. Efter det gjorde vi annu ett forsok pa Cheesecake Factory men vi hade heller inte denna gang tid att vanta for att fa bord, sa det blev en italiensk restaurang i stallet. Darefter akte alla utom jag och Linnea hem. Vi drog pa bio och sag It's Complicated. Jag gillade den, den var rolig!

I mandags tog vi en tur till kopcentret. Jag kopte shorts och en t-shirt. Tittade aven pa bikinis men kopte ingen, maste aka tillbaka och fixa det for pa tisdag aker jag till Hawaii! :D

Igar var det inofficiellt aupair-mote pa Starbucks igen. Vi tog med nykomlingarna dit med sa att de kunde fa traffa pa lite andra kulturer. Det blev dock valdigt mycket prat och skratt oss svenskar emellan. Vi hade riktigt kul!


Pa isen

Starbucks igar kvall
Fran vanster: Marcus, Jag, Amanda, Caroline, Sam


Ha't bra, nu ska jag snart krypa ner i sangen. G'night.

/Julia


Kommentarer
Postat av: Amandy

Nice pics Julia! ;D Vad sags om TCF i helgen? K!

2010-01-21 @ 15:25:20
Postat av: Carolina

Saknar dig vännen, dig också Mui. Hoppas ni har det bra där borta där ni är. Mui är du i Jkpg sista helgen i februari?? Vi måste bli bättre på att höra av oss till varann (läs jag)...



Om det hjälper så tänker jag på er i massor..och Julia, skype-date nån dag??

Puss på er

2010-01-21 @ 17:56:39
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0