Wedding in Boston

Helgen spenderades da i Boston. Det var brollop som gallde. Som sagt sa gifte sig min vardmammas syster. Brollopet var jattefint och barnen var sa otroligt sota. Tyvarr fick jag ingen jattebra bild pa Haley i hennes klanning. Tiden da jag inte jobbade spenderade jag med att vandra runt i Boston. Jag tog mig en svang till Boston Commons, Bostons svar pa Central Park. Dar at jag lunch pa en bank och satt sedan och laste i solen. Mysigt. Sen vandrade jag igenom Chinatown, gick till hamnen och roade mig sedan med att titta pa folk som dansade pa gatorna. Det var en mysig helg. Jag gick in i en affar som salde lite smaprylar och dar hittade jag ett magnetisk poesi-kit. Det var lite komiskt for de hade bara det pa franska, spanska och sist men inte minst SVENSKA!

Hotellet vi bodde pa hela helgen bjod pa den har underbara utsikten. Superfint!



Nu ska jag snart mota upp med Heloisa!
Vi hores.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0