10 months

Jaha, da har man spenderat 10 manader i staterna idag. 2 manader ar det kvar tills man har jobbat klart, sedan drar vi till California. Suntrek-resan ar bokad, vi aker alltsa till San Fransisco till att borja med. Darifran aker vi sedan till Yosemite National Park, Sierra Nevada, Las Vegas, Grand Canyon, Lake Havasu och sist men inte minst Los Angeles. Dar stannar vi formodligen tva extra natter efter det att suntrek-resan ar avslutad och sedan bar det av mot San Diego dar det blir sol och bad en vecka eller sa. Kanns helt sjukt overkligt att det ar sa nara nu. Och sedan kommer jag till Sverige.

Pa dessa tio manader har jag hunnit med vansinnigt mycket:
- Uppemot 10 New York-besok
- 2 besok i Boston
- Hawaii
- Besok fran familjen med resa till Florida (Orlando och Fort Lauderdale)
- Washington DC

Jag hade onskat att jag hann med att se Niagarafallen ocksa, men det far bli nasta gang, for jag kommer komma tillbaka. Chicago pratade vi ocksa om ett tag, men det blev aldrig av. Nu ar det den stora California-resan vi planerar och sparar infor. Sparandet har val inte gatt riktigt lika bra som forvantat, skatteaterbaringen satt riktigt fint.

We're gonna rock in California, babe! :)

/Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0