Update

Jag vet att jag ar samst pa att uppdatera. I fredags kvall var jag och Marina hos Caro en svang. Vi snackade mest hela tiden, skon chill-kvall helt enkelt. Vi satt i Caros kallare och nar jag kom upp och skulle kora hem sag vi att det var varsta ovadret. Jag fick en platspase av Caro att dra over huvudet och sedan sprang jag livradd ut i varldens askovader. Ni som kanner mig vet att askan inte riktigt ar min basta van. Nar jag val satt i bilen kande jag mig saker dock, men det var sjukt vad det regnade pa vagen hem, har aldrig varit med om nagot liknande. Jag fick krypa fram.

Lordagen jobbade jag tva timmar pa morgonen, sedan drog jag till Elizabeth park helt ensam och lag och chillade. Laste och lyssnade pa musik. Det var riktigt skont faktiskt. Senare pa kvallen kom Marina och Caro hit och sedan gick vi ut och dansade i Hartford pa kvallen. Som vanligt var vi osakra pa hur kvallen skulle sluta da varken jag eller Marina ar 21. Vi gick till ett stalle vi aldrig varit pa innan som hette Pour House. Vakten tog emot mitt leg, tittade ner pa det en tiondels sekund och rackte sedan tillbaka det. Vi stannade dar en stund och rorde oss sedan vidare mot Black Bear dar vi ocksa var forra helgen. Vi dansade och dansade och dansade. Det var kul.

Idag sov jag ut, gick en promenad och skypade lite. Sedan akte jag och en tysk tjej vid namn Franziska till Chipotle och at lunch. Darefter hamtade vi upp sisadar fem andra tyskar och akte sedan till Hartford for att se The Killers pa bio. Ashton Kutcher och Katherine Heigl, bra film! Darefter akte jag hem en snabbis innan det blev till att mota upp tva av mina favoritflickor har i staterna, Caroline och Marina. Vi akte till Hartford for att se the Puerto Rican Parade men vi var nog sena for vi hittade den aldrig, haha. Bara massa, massa folk korde runt i sina bilar och viftade med sina flaggor. Vi akte istallet till Elizabeth park och utrattade lite valbehovligt tjejsnack.

Nu ar det definitivt sangdags. Ska forsoka bli battre pa bloggfronten, det ar dock svart nar temperaturen ligger pa runt 30 grader ute, da bortprioriteras datorn.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0