Sweden

Igar jobbade jag hela dagen mellan 8-18. Min vardmamma jobbade och min vardpappa var pa golfturnering. Dagen bestod till stor del av att kora Haley till alla tre barnkalas som hon var bjuden till. Det var ratt skont, da var vi uppbokade hela dagen sa det rullade pa ganska snabbt. Will var hos en kompis och lekte under tiden. Trots valdigt mycket brak barnen emellan, de retas mest hela tiden just nu, sa kandes dagen anda som en bra dag. De stunder da de holl sams och var gullliga mot varandra vagde upp allt det andra.

Kvallen var riktigt mysig. Jag akte till Linnea och traffade henne och hela hennes svenska familj. Vi grillade kott och at potatisgratang till det, oh gud vad gott det var! Sedan fragade hennes pappa om vi inte skulle vara riktigt svenska en timme eller sa. Jo, det tyckte vi att vi skulle sa vi satte oss framfor teven, kopplade in Linneas dator och sag pa "Sa ska det lata". Det var grejer det. Det kandes sa svenskt och just da fick jag en vansinnig Sverigelangtan. Men nu nar man vet att det ar sa nara tills man kommer hem, sa ar det ingen jobbig hemlangtan utan en mer forvantansfull hemlangtan, att snart far man det dar igen. Jag alskar Sverige anda, Sverige ar Sverige<3

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0