A piece of home

Da var man 20 nu da. Inte nagon tonaring langre. Jag fick ju som sagt ett gront paket i veckan, och jag blev jatteglad over innehallet. Losgodis, marabou, hollandaisesas (perfekt till laxen!), melodifestivalen pa CD och en fin varskjorta. Lite av Sverige. Sitter just nu och lyssnar pa skivorna och mumsar pa godis. Ikvall ska jag ga ut och ata pa restaurang med min vardfamilj, det ska bli mysigt! Det blir italienskt ikvall.


Barnen har varit sa uppspelta over att jag fyllde ar idag att de har pratat om det varje dag. De ar sa sota! Will fragade: "Julia, can you sign Wesley (hans basta kompis) up for your birthday party?". Haley hade en kompis over igar och de tisslade och tasslade inne i lekrummet men till slut fick jag komma in. Da hade de skrivit hela Happy Birthday-sangen pa whiteboardtavlan och sjong den for mig och avslutade sedan med "I love you Julia!". Jag borjade nastan grina.

 

/Julia


Kommentarer
Postat av: Nathalie, Nässjö

Åh, Grattis Grattis Grattis Julia!! :) Hoppas du får en bra dag!

2010-03-26 @ 19:27:39
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vad fin du blev :) Älskar dig. Puss!

2010-03-27 @ 19:48:04
URL: http://letmeexplain.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0